КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ«ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ  ШКОЛА СЕЛА КИЕВСКОЕ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЖАКСЫНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»
«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАҚСЫ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ КИЕВСКОЕ АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жыныстық адалдық туралы жадынама

09.12.2020

Құрметті ересек адам!

Бұл нұсқаулық сізге арналған, өйткені сіз баланың немесе жасөспірімнің жанында бола отырып, зорлық-зомбылық пен жыныстық шабуылдың алдын алуға көмектесесіз. Сіз зорлық-зомбылықтан аулақ бола аласыз, бірақ бұл үшін балаңызға «Бес ережені» үйренуге көмектесіңіз:

- Сіз көшедегі бейтаныс адамдармен сөйлесіп, оларды үйге кіргізе алмайсыз.

- Сіз олармен кіреберіске және лифтке кіре алмайсыз.

- Сіз біреудің көлігіне отыра алмайсыз.

- Сіз бейтаныс адамдардың сыйлықтарын қабылдай алмайсыз және олардың үйіне немесе басқа жерге бару туралы ұсынысына келісе алмайсыз.

- Көшеде жалғыз қалуға болмайды, әсіресе қараңғы түскеннен кейін.

Балаңызға әрдайым «Жоқ!» Деп жауап беруге үйретіңіз.

- Егер оған көршілер болса да, үйге бару немесе сапар шегу ұсынылса.

- Егер ол мектепке немесе балабақшаға бейтаныс адам келсе, және оның ата-анасы оған бұл туралы алдын-ала ескертпесе.

- Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс (бейтаныс) адам келіп, оны пәтерге кіргізуді сұраса.

- Егер бейтаныс адам сізді білу және сізбен уақыт өткізу үшін сізге бірдеңе жасаса.

Балаға немесе жасөспірімге жыныстық зорлық жасалғанын қалай білуге ​​болады?

- енжарлық, енжарлық, олардың сыртқы түріне мән бермеу;

- үнемі жалғыздық сезімі, пайдасыздық, қайғы, көңіл-күйдің жалпы төмендеуі;

- байланыстардан шығу, достары мен туыстарынан оқшаулау;

- немесе жанашырлық пен түсіністік табу үшін байланыс іздеу;

- психикалық процестердің бұзылуы (ойлау, қабылдау, есте сақтау, зейін), орындалатын оқу жұмысы сапасының төмендеуі;

- болашақтағы мақсаттар мен жоспарлардың жоқтығы;

- уәжді немесе ынталандырылмаған мазасыздық, қорқыныш, үмітсіздік сезімі;

- олардың жетістіктерін пессимистік бағалау;

- өзіне деген сенімсіздік, өзін-өзі бағалаудың төмендеуі.

Бұл проблемалар мектепте, үйде немесе кез-келген таныс ортада, бала немесе жасөспірім зорлық-зомбылықты көргенде немесе естігенде пайда болуы мүмкін және оны мұғалім / ата-ана баланы бақылап, онымен жеке сөйлесу арқылы анықтайды.

Просмотров: 241


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст